- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عطايا، عبد الناصر سعيد | - |
dc.contributor.author | سندي، عزيزة بنت ابراهيم بخش | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:34:05Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:34:05Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122282 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.subject.other | تربية الأطفال | - |
dc.title | دور المدرسة الابتدائية في تربية الاطفال على قيم السلام المستنبطة من القرآن والسنة | - |
dc.identifier.id | .b11226092 | - |
dc.identifier.callnum | 6006 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 202 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00161978 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6006.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.31 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6006.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 49.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6006.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 51.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6006.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 64.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6006.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 326.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6006.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 242.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6006.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 49.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)