- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، علي عبد الله بردي | |
dc.contributor.author | العتيبي، طلال بن محمد مطر | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:32:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:32:44Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122278 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تحقيق معايير الجودة التعليمية بالمدارس الثانوية العامة | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | تصور مقترح لدورة الادارة المدرسية في تحقيق معايير الجودة التعليمية بالمدارس الثانوية العامة بنبن بمكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11225774 | |
dc.identifier.callnum | 6089 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 156ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00161942 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6089.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6089.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 20.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6089.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 27.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6089.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 46.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6089.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 322.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6089.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 86.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6089.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 13.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)