- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض | |
dc.contributor.author | خياط، اماني بنت يعقوب بن حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:31:46Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:31:46Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122275 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | تطبيق ادارة الجودة الشاملة في مؤسسات رياض الاطفال | |
dc.subject.other | رياض الاطفال - تنظيم وادارة | |
dc.title | متطلبات تطبيق ادارة الجودة الشاملة في مؤسسات رياض الاطفال الحكومية والاهلية بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11225634 | |
dc.identifier.callnum | 6082 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 163 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00161924 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6082.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6082.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 65.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6082.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 102.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6082.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 99.56 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6082.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 508.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6082.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 224.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6082.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)