- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بنجر، فوزي صالح عباس | |
dc.contributor.author | هرسي، مصطفي بن عبده بن جوليت | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T13:23:51Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T13:23:51Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122256 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | |
dc.subject.other | المدرسون - تدريب | |
dc.title | واقع ممارسة المشرفين التربويين الموجهة نحو معلمي اللغة الانجليزي المستجدين | |
dc.identifier.id | .b1122535x | |
dc.identifier.callnum | 6114 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 122 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00161893 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6114.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.78 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa6114.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 24.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse6114.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 34.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6114.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 40.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6114.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 314.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6114.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 100.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6114.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 11.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)