- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | |
dc.contributor.author | السواط، جميل بن مطر بن معيض | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:36:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T12:36:38Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122134 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية والتعليم - معايير اختيار مديري ادارات التربية والتعليم - السعودية | |
dc.title | معايير اختيار مديري ادارات التربية والتعليم في المملكة العربية السعودية: الواقع والمامول | |
dc.identifier.id | .b11209872 | |
dc.identifier.callnum | 5988اطروحة | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 233 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00159533 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5988.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.72 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5988.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 129.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5988.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 86.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5988.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 138.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5988.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 307.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5988.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 180.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5988.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 92.28 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)