- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | جان، خديجة بنت محمد بن سعيد | |
dc.contributor.author | كسناوي، نهاد بنت محمود | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:35:00Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T12:35:00Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122129 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الاحياء - طرق تدريس | |
dc.subject.other | التعليم - طرق تدريس | |
dc.subject.other | مقرر الاحياء لدى طالبات | |
dc.subject.other | طرق التدريس | |
dc.title | اثر استخدام طريقة دورة التعلم على تحصيل المفاهيم العلمية في مقرر الاحياء لدى طالبات الصف الثاني الثانوي بمدينة جدة | |
dc.identifier.id | .b11209549 | |
dc.identifier.callnum | 7297 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.description.extent | 243 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00159489 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7297.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.65 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa7297.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 19.55 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse7297.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 27.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont7297.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 54.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind7297.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 254.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu7297.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 151.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title7297.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 10.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)