- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عقيل، حمزة بن عبد الله بن عقيل | |
dc.contributor.author | البرعي ، رجاء علي محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:33:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T12:33:39Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122125 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | ابعاد الذكاء العاطفي على السلوك القيادي : دراسة تطبيقية على عينة من المشرفات التربويات والاداريات بمكتب التوجيه التربوي بمحافظة جدة | |
dc.identifier.id | .b1120929x | |
dc.identifier.callnum | 5984 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الادارة التربوية | - |
dc.description.extent | 242 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00159459 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5984.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.4 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5984.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 56.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5984.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 69.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5984.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 93.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5984.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 8.29 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5984.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 103.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5984.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.8 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)