- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحبيب، موسى بن محمد صالح | |
dc.contributor.author | الصاعدي، مشعل احمد حميدان | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T12:33:19Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T12:33:19Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/122124 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | صعوبات تعلم طلاب المعاهد الثانوية التجارية لمهارات التعبير الكتابي باللغة الانجليزية من وجهة نظر معلمي ومشرفي اللغة الانجليزية | |
dc.identifier.id | .b11209276 | |
dc.identifier.callnum | 5987 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 165 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00159456 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5987.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 830.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5987.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 156.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5987.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 121.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5987.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 190.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5987.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 830.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5987.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 174.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5987.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 115.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)