- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزايدي، حمد عبد الله أحمد،1370هـ | |
dc.contributor.author | حبيبي ، محمد بن حمود بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:40:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:40:58Z | - |
dc.date.issued | 1994 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121984 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الشعر السعودي - تاريخ ونقد - العصر الحديث | |
dc.subject.other | الشعر العربي - تاريخ ونقد | |
dc.subject.other | الأدب العربي | |
dc.title | الاتجاه الابتداعي في الشعر السعودي الحديث الى بداية التسعينيات الهجرية : دراسة موضوعية وفية | |
dc.identifier.id | .b11205635 | |
dc.identifier.callnum | 6349 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | اللغة العربية وآدابها | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الدراسات العليا العربية | - |
dc.description.extent | 412 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00159029 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6349.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6349.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6349.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 74.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6349.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 1.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6349.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 931.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6349.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)