- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | |
dc.contributor.author | الحدري، خليل بن عبدالله بن عبدالرحمن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:27:19Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:27:19Z | - |
dc.date.issued | 2002 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121944 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | القرآن الكريم - مباحث عامة | |
dc.subject.other | القرآن، علوم | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.subject.other | الثقافة الإسلامية | |
dc.title | منهجية التفكير العلمي في القرآن الكريم: وتطبيقاتها التربوية في المؤسسات الجامعية المعاصرة: تصور مقترح | |
dc.identifier.id | .b11204849 | |
dc.identifier.callnum | 6411اطروحة | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 479 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00158908 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6411.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 11.69 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6411.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6411.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 114.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6411.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 822.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6411.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 620.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6411.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)