- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | |
dc.contributor.author | البلوي، عبد الله بن سليمان بن عايد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:25:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:25:45Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121940 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | استخدام الحاسب الآلي في التدريس | |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | |
dc.title | اثر استخدام الآلي في تدريس وحدة الاحصاء علي التحصيل الدراسي في مادة الرياضيات لطلاب الصف الاول الثانوي في مدينة تبوك | |
dc.identifier.id | .b11204710 | |
dc.identifier.callnum | 6664اطروحة | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 272 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00158892 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
6664.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.43 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa6664.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont6664.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 178.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind6664.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 419.75 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu6664.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 181.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title6664.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 22.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)