- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الجندي، علياء بنت عبد الله | |
dc.contributor.author | مندورة، لطفية بنت صالح بن زبير | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:20:30Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:20:30Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121924 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | مدى تطبيق مشرفة العلوم الطبيعية للاشراف بالاهداف في المرحلة الثانوية من وجهة نظر مشرفات و معلمات هذا المجال بمدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b11188418 | |
dc.identifier.callnum | 5970 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 216 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00156886 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5970.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.14 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5970.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 183.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5970.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 186.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5970.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 238.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5970.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 607.32 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5970.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 348.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5970.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 332.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)