- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | السليماني، محمد بن حمزة | |
dc.contributor.author | دهلوي، مرفت بنت فيصل بن زكريا | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:07:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:07:45Z | - |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121891 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | الذكاء الوجداني | |
dc.title | اساليب التفكير و الذكاء العاطفي لدى عينة من طالبات المرحلة الثانوية في مدينة مكة المكرمة | |
dc.identifier.id | .b1117903x | |
dc.identifier.callnum | 5942 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | 1427 | |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 130 ورقة | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00155476 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5942.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.33 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5942.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5942.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 96.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5942.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 82.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5942.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 3.34 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5942.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 196.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5942.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)