- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الدوسري، محمد بن عايد بن سالم | |
dc.contributor.author | المدرع، سفر بن بخيت بن محمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:05:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:05:39Z | - |
dc.date.issued | 2005 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121883 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.title | تخطيط احتياجات الجامعات بالمملكة العربية السعودية للموارد البشرية من اعضاء هيئة التدريس | |
dc.identifier.id | .b11174894 | |
dc.identifier.callnum | 5777 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 1ج | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00154767 | |
dc.description.theses | رسالة: الماجستير | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5777.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.94 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5777.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 128.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5777.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 69.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5777.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 139.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5777.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 257.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5777.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 129.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5777.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 130.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)