- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العمرو، صالح بن سليمان بن صالح | |
dc.contributor.author | الحازمي، ماجد بن عبد الله بن خليل | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:05:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:05:20Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121882 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التفكير العلمي | |
dc.title | منهجية التفكير العلمي في السنة النبوية : مع حقيبة تدريبية لتنمية اساليب التفكير العلمي لمعلمي المرحلة الثانوية | |
dc.identifier.id | .b11174882 | |
dc.identifier.callnum | 5786 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 373ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00154766 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5786.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.44 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5786.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 32.15 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5786.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 52.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5786.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 67.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5786.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 554.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5786.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 354.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5786.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 15.96 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)