- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | العمري، صالح بن سليمان | |
dc.contributor.author | الراشدي، عمر بن حسن بن ابراهيم | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T11:01:52Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T11:01:52Z | - |
dc.date.issued | 2004 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121871 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | التفكير الناقد من منظور التربية الاسلامية ( مع حقيبة تدريبية لتنمية مهاراته لمعلمي المرحلة الثانوية) | |
dc.identifier.id | .b11174213 | |
dc.identifier.callnum | 5780 | |
dc.type.format | دكتوراه | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.date.issuedhijri | CD | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 1 ج | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00154687 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5780.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.17 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adsa5780.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 125.61 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
adse5780.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 84.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5780.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 101.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5780.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 639.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5780.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 439.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5780.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 123.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)