- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الانديجاني، مازن بن نجم الدين بن عبد الغفور | - |
dc.contributor.adviser | نوري، عثمان امين | - |
dc.contributor.author | النعيري, محمد بن أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:53:09Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:53:09Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121848 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | دراسة التأصلية في التربية الاسلامية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | أسس دراسة المستقبل في التربية الإسلامية ( دراسة تأصيلية ) | - |
dc.identifier.id | .b11154433 | - |
dc.identifier.callnum | 5333 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1426 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنه | - |
dc.description.extent | 181 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00151006 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5333.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.2 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5333.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 46.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5333.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 122.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5333.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 694.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5333.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 513.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5333.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)