- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد معيض جويعد | - |
dc.contributor.author | واصلي, فاطمة بنت علي بن محسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:52:33Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:52:33Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121846 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الإبداع الإداري | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | مقومات الإبداع الإداري لدى مديرات المدارس الثانوية بمدينتي مكة المكرمة وجيزان | - |
dc.identifier.id | .b11154329 | - |
dc.identifier.callnum | 5334 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1426 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 136 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00150994 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5334.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 986.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5334.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 98.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5334.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 30.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5334.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 36.21 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5334.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 267.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5334.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 196.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)