- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الكاظمي، زهير احمد علي | - |
dc.contributor.author | العتيبي، تركي بن كديمس بن هليل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:43:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:43:18Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121817 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الوعي | - |
dc.subject.other | الوعي الامني | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | إسهامات الإدارة المدرسية في تنمية الوعي الأمني | - |
dc.identifier.id | .b11146011 | - |
dc.identifier.callnum | 5294 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1426 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 265 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00149833 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5294.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 9.76 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5294.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 54.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5294.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 90.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5294.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 154.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5294.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 721.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5294.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 388.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5294.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 39.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)