- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | لال، زكريا بن يحيى | - |
dc.contributor.author | الشهراني، أحمد بن مزهر بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:23:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:23:57Z | - |
dc.date.issued | 2004 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121762 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المشرف المقيم | - |
dc.subject.other | مقترح للمشرف المقيم | - |
dc.subject.other | الإشراف التربوي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | - |
dc.title | برنامج مقترح للمشرف المقيم في مراحل التعليم العام | - |
dc.identifier.id | .b11128719 | - |
dc.identifier.callnum | 5344 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 210 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147507 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5344.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.5 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5344.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 65.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5344.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 116.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5344.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 580.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5344.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 384.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5344.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)