- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوذيناني، محمد بن معيض | - |
dc.contributor.author | العنزي, عبيد بن نداء | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:21:10Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:21:10Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121754 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - السعودية (الحدود الشمالية) | - |
dc.subject.other | الكفايات العلمية | - |
dc.title | ممارسة الكفايات المهنية لدى مديري ومديرات المدارس الثانوية بمنطقة الحدود الشمالية | - |
dc.identifier.id | .b11128628 | - |
dc.identifier.callnum | 4432 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 149 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147496 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4432.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.8 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4432.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 65.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4432.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 65.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4432.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 363.51 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4432.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 220.89 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4432.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 27.82 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)