- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله،1364هـ | - |
dc.contributor.author | الحازمي، محمد بن عبد الله بن حسين | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:20:31Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:20:31Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121752 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | المرأة - رعاية | - |
dc.subject.other | تربية المرأة | - |
dc.subject.other | تعليم النساء | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | تربية المرأة عند ابن الجوزي ومدى الاستفادة منها في الواقع التربوي المعاصر | - |
dc.identifier.id | .b11128598 | - |
dc.identifier.callnum | 5341 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 193 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147493 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5341.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.26 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5341.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5341.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 104.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5341.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 558.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5341.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 394.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5341.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)