- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الوابلي، سليمان بن محمد | - |
dc.contributor.author | المنتشري، سعيد بن أحمد عبد الله | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:18:11Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:18:11Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121745 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاداء الحركي | - |
dc.subject.other | القدرات البدنية | - |
dc.title | تحديد مستوى تطور بعض القدرات البدنية لتلاميذ الصفوف الثلاثة العليا بالمرحلة الابتدائية بمحافظة القنفذة التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11128227 | - |
dc.identifier.callnum | 4423 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1423 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 102 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147449 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4423.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 636.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4423.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 15.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4423.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 47.41 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4423.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 183.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4423.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 62.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4423.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 73.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)