- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبدالوهاب، عثمان احمد محمد | - |
dc.contributor.author | بخش، هالة طه | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:15:23Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:15:23Z | - |
dc.date.issued | 1982 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121737 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الاهداف التربوية | - |
dc.subject.other | التعليم المتاح | - |
dc.subject.other | التعليم - مناهج - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم المبرمج | - |
dc.title | الفرص التعليمية المتاحة لكل من البنين والبنات بالتربية بمكة المكرمة وأثرها في بلوغ الأهداف التربوية المنشودة | - |
dc.identifier.id | .b11127788 | - |
dc.identifier.callnum | 2350 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1482 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 216 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147394 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2350.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.74 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2350.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 56.59 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2350.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 226.73 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2350.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 153.16 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2350.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)