- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف بن عبدالله بن سند | - |
dc.contributor.author | الشهراني، محمد بن برجس بن مشعل | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T10:07:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T10:07:40Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121718 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | الهندسة - طرق تدريس | - |
dc.title | أثر استخدام الحاسب الآلي في تدريس مقرر الهندسة المستوية وهندسة التحويلات على تحصيل طلاب كلية المعلمين ببيشة | - |
dc.identifier.id | .b11127156 | - |
dc.identifier.callnum | 4274 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 425 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147274 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4274.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 14.18 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4274.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 78.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4274.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 166.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4274.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 14.21 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4274.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 416.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4274.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 29.19 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)