- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حريري، هاشم بكر محمد،1372هـ | - |
dc.contributor.author | الجهني، منصور بن دخيل الله بن زويرع | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:54:45Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:54:45Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121685 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - السعودية | - |
dc.subject.other | المدرسون - اجور | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | - |
dc.title | أثر ربط مقدار العلاوة السنوية بمستوى الاداء الوظيفي للمعلم من وجهة نظر المديرين والوكلاء والمعلمين بمدارس ينبع الصناعية | - |
dc.identifier.id | .b11126607 | - |
dc.identifier.callnum | 4262 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1422 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 120 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147207 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
cont4262.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 72.34 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4262.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 329.13 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
4264.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 616.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4264.pdf " Restricted Access" | ملخص الدراسة | 123.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4264.pdf " Restricted Access" | مقدمة الرسالة | 136.37 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4264.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 87.62 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)