- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | أبو حسين، آمال حمزة المرزوقي | - |
dc.contributor.author | العمودي، طيبة بنت عمر بن محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:50:57Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:50:57Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121674 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الضبط الاجتماعي | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | دور التربية الاسلامية في تحقيق الضبط الاجتماعي | - |
dc.identifier.id | .b11126152 | - |
dc.identifier.callnum | 4678 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1424 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية و المقارنة | - |
dc.description.extent | 151 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147136 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4678.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.75 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa4678.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 52.45 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse4678.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 67.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont4678.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 74.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind4678.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 334.79 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu4678.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 92.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title4678.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)