- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | غندورة، عباس حسن | - |
dc.contributor.author | الصيرفي، عادل عبدالغنى | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:47:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:47:35Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121664 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي في مادة الرياضيات | - |
dc.subject.other | الرياضيات - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | الفصول الدراسية | - |
dc.subject.other | عدد التلاميذ في الفصل | - |
dc.title | اثر عدد التلاميذ فى الفصل على التحصيل فى مادة الرياضيات و بعض مواد الصف الثانى المتوسط بمدينة مكة | - |
dc.identifier.id | .b11125846 | - |
dc.identifier.callnum | 2340 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1415 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 79 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00147098 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2340.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.51 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2340.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 26.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2340.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 68.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2340.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 556.12 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2340.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 454 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2340.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)