- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الحربي، حامد بن سالم بن عايض | - |
dc.contributor.author | حجازي، اعتدال عبدالرحمن علي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:24:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:24:21Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121604 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم - فلسفة ونظريات | - |
dc.subject.other | النظرية التربوية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | النظرية التربوية العلمية دراسة ناقدة من منظور التربية الاسلامية | - |
dc.identifier.id | .b11123229 | - |
dc.identifier.callnum | 2838 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 214 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00146777 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2838.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 7.04 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2838.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 53.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2838.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 55.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2838.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 818.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2838.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 687.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2838.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)