- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | إشراف عبد الحكيم موسى مبارك | |
dc.contributor.adviser | موسى، عبد الحكيم بن مموسى مبارك | |
dc.contributor.author | الهابس ، عبدالله بن عبدالعزيز المحمد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:24:01Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:24:01Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121603 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التاريخ - طرق التدريس | |
dc.subject.other | التعليم الاعدادى - السعودية | |
dc.subject.other | التعليم - برامج | |
dc.subject.other | التعليم - مناهج | |
dc.title | واقع منهج التاريخ في المرحلة المتوسطة من وجهة نظر المعلمين بالمنطقة الغربية في المملكة العربية السعودية | |
dc.identifier.id | .b11123217 | |
dc.identifier.callnum | 1764 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 228 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00146776 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1764.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.32 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1764.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 35.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1764.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 155.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1764.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 199.48 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1764.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 128.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1764.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 18.2 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)