- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | حكيم، فريد حسن | - |
dc.contributor.author | عجيمي، رضا رشاد بن حسن | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:23:42Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:23:42Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121602 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي - المرحلة الابتدائية | - |
dc.subject.other | الجغرافيا - طرق التدريس | - |
dc.subject.other | معلم مادة الجغرافيا | - |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | - |
dc.title | مدى فاعلية بعض كفايات معلم مادة الجغرافيا على التحصيل الدراسى لطلاب المرحلة الابتدائية | - |
dc.identifier.id | .b11123205 | - |
dc.identifier.callnum | 2837 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 152 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00146775 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2837.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2837.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.09 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2837.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 105.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2837.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 550.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2837.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 382.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2837.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)