- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عنتر لطفي محمد | |
dc.contributor.adviser | محمد، عنتر لطفي | |
dc.contributor.author | العصيمي ، معيوض عوض حميد | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:23:03Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:23:03Z | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121600 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | العلموي ، عبدالباسط بن موسى - ت 598 هـ | |
dc.subject.other | آداب طالب العلم | |
dc.subject.other | الأخلاق الإسلامية | |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | |
dc.title | آداب المعلم والمتعلم عند الامام العلموي من خلال كتابه ( المعيد في ادب المفيد والمستفيد ) | |
dc.identifier.id | .b11123187 | |
dc.identifier.callnum | 1763 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 163 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00146773 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1763.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.52 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1763.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.54 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1763.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 93.22 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1763.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 4.53 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1763.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 311.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1763.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 42.52 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)