- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | يارقوقندي، عبد العزيز محمد | - |
dc.contributor.author | مفتي، وفاء بكر | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:17:39Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:17:39Z | - |
dc.date.issued | 1991 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121583 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - تعليم | - |
dc.subject.other | اللغة الانجليزية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | المدارس الاعدادي - السعودية | - |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | - |
dc.title | اتجاهات الطالبات نحو تعلم اللغة الانجليزية في المرحلة المتوسطة وعلاقتها بتحصيلهن الدراسي بمدينة مكة المكرمة | - |
dc.identifier.id | .b11122511 | - |
dc.identifier.callnum | 1860 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 123 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00146698 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1860.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 1.93 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1860.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 30.74 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1860.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 31.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1860.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 114.68 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1860.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 50.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1860.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 19.02 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)