- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سراج محمد وزان | - |
dc.contributor.adviser | وزان، سراج محمد عبد العزيز،1369 هـ- | - |
dc.contributor.author | العريفي، يوسف عبد الله محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T09:10:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T09:10:34Z | - |
dc.date.issued | 1991 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121565 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | القران - نحو | - |
dc.subject.other | نحو القران | - |
dc.title | اثر حفظ القرآن الكريم في التحصيل اللغوي في مجال القواعد النحوية لدى تلاميذ الصف الثالث المتوسط | - |
dc.identifier.id | .b11122225 | - |
dc.identifier.callnum | 1853 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 347 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00146664 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1853.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.46 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1853.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 24.93 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1853.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 168.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1853.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 321.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1853.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 116.07 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1853.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 14.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)