- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، يوسف عبدالله سند اليوسف | - |
dc.contributor.author | الخريمي، عبد العزيز محمد حامد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:36:18Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:36:18Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121468 | - |
dc.description | 163 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | الرياضيات -طرق تدريس | - |
dc.subject | مقرر الرياضيات | - |
dc.title | أثر استخدام نموذج منظم الخبرة المتقدم على تحصيل طلاب مقرر الرياضيات الاول بالمرحلة الثانوية | - |
dc.identifier.id | .b11099069 | - |
dc.identifier.callnum | 2004 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1413 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143997 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2004.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.88 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2004.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2004.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 139.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2004.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 502.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2004.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 281.78 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2004.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 24.11 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)