- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الرائقي، عبداللطيف حميد | - |
dc.contributor.author | بايزيد، محمد علي محمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:35:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:35:58Z | - |
dc.date.issued | 1993 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121467 | - |
dc.description | 70 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | الإشراف التربوي | - |
dc.title | دور الاشراف التروبي تجاه معلمي الكيمياء والاحياء التطبيقية في الثانويات المطورة من وجهة نظر المعلمين بمدينتي مكة المكرمة وجدة | - |
dc.identifier.id | .b11099057 | - |
dc.identifier.callnum | 2003 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143996 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2003.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2003.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 60.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2003.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 153.81 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2003.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 422.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2003.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 185.23 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2003.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 25.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)