- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كسناوي، محمود محمد عبد الله | - |
dc.contributor.author | العمودي، عبد العزيز عبدالرحمن أحمد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:34:54Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:34:54Z | - |
dc.date.issued | 1413 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121464 | - |
dc.description | 168 ورقة | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.relation.isformatof | مكتبة الملك عبد الله الجامعية | - |
dc.subject | السلوك الاجتماعي | - |
dc.subject | الصحبة | - |
dc.subject | الأخلاق الإسلامية | - |
dc.subject | التربية الإسلامية | - |
dc.title | الصحبة وأثرها في عملية التنشئة الاجتماعية | - |
dc.identifier.id | .b11098910 | - |
dc.identifier.callnum | 2164 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.publisher.city | مكة المكرمة | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143982 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2164.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2164.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 27.88 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2164.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 37.86 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2164.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 175.9 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2164.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 104.38 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2164.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)