- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الزهراني، سعد عبدالله بردي | - |
dc.contributor.author | العتيبي، خالد محمد حمدان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:33:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:33:35Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121460 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم العالي - السعودية | - |
dc.subject.other | تحديات العولمة للتعليم العالي | - |
dc.title | استجابة التعليم العالي السعودي لتحديات العولمة | - |
dc.identifier.id | .b11098855 | - |
dc.identifier.callnum | 5251 | - |
dc.type.format | دكتوراه | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1425 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية و التخطيط | - |
dc.description.extent | 335 ص | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143976 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
5251.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.01 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa5251.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 214.39 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
abse5251.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالإنجليزي | 166.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont5251.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 200.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind5251.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 478.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu5251.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 318.3 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title5251.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 145.25 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)