- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سلطان سعيد بخاري | |
dc.contributor.adviser | بخاري، سلطان بن سعيد بن مقصود بخاري | |
dc.contributor.author | مداح, عقيل بن حسن بن حمزة | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:28:27Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:28:27Z | - |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121446 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | المدارس الثانوية - السعودية | |
dc.subject.other | =650 \4 - المدارس - شروط القبول | |
dc.subject.other | الإدارة التعليمية | |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | |
dc.title | أبرز المشكلات التى تواجه القبول والتسجيل في المدارس الثانوية المطورة بمنطقة جدة التعليمية | |
dc.identifier.id | .b11098612 | |
dc.identifier.callnum | 1699 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 227 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143945 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1699.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.25 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1699.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 48.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1699.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 128.7 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1699.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 437.94 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1699.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 233.5 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1699.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 33.42 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)