- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | ياسين, نوال حامد | |
dc.contributor.author | غنيم، صفينازعلي حسن | |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:26:41Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:26:41Z | - |
dc.date.issued | 1990 | |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121442 | - |
dc.language.iso | عربي | |
dc.subject.other | التعليم - الطرق التجريبية | |
dc.subject.other | اختبارات الذكاء | |
dc.subject.other | التحصيل العلمي | |
dc.subject.other | التفكير | |
dc.title | دراسة أثر استخدام التجارب المعملية على التفكير الشكلي والتحصيل الدراسي لدى طالبات الصف الأول ثانوي بالمدرسة السابعة عشرة بجدة | |
dc.identifier.id | .b11098570 | |
dc.identifier.callnum | 1695 | |
dc.type.format | ماجستير | |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | |
dc.relation.collage | التربية | |
dc.type.status | مجاز | |
dc.rights.hold | yes | |
dc.rights.digital | no | |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 120 ص | |
dc.rights.digitized | yes | |
dc.identifier.oclc | ocm00143941 | |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
1695.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa1695.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 40.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont1695.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 84.35 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind1695.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 427.98 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu1695.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 278.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title1695.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)