- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الليل، محمد بن جعفر جمل | - |
dc.contributor.author | الثمالي، محمد بن عوض بن حامد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:24:35Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:24:35Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121436 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الخوف | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | الخواف المدرسي لدى تلاميذ الصف الاول الابتدائي بين المدارس الحكومية و الاهلية و علاقته ببعض المتغيرات من وجهة نظر معلمى الصف الاول بمدينة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b1109851x | - |
dc.identifier.callnum | 3312 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1419 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 127 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143935 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3312.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.99 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3312.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 58.72 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3312.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 48.24 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3312.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 934.18 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3312.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 112.36 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3312.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 37.17 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)