- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | عبد الله، محمد حسن محمد | - |
dc.contributor.author | السواط، وصل الله بن عبدالله حمدان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:23:58Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:23:58Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121434 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التحصيل الدراسي - المرحلة الابتدائية | - |
dc.subject.other | الإرشاد النفسي | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | اثر الاسبوع التمهيدي على التوافق و التحصيل لدى تلاميذ الصف الاول الابتدائي بمدينة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b11098491 | - |
dc.identifier.callnum | 3310 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 131 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143933 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3310.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.09 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3310.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3310.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 59.01 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3310.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 725.03 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3310.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 116.64 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3310.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 32.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)