- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | اسماعيل، احمد السيد محمد | - |
dc.contributor.author | الحارثي، صبحي سعيد عويض | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:23:40Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:23:40Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121433 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الغش الدراسي | - |
dc.subject.other | التوجيه التربوي | - |
dc.subject.other | علم النفس التربوي | - |
dc.title | الاتجاه نحو الغش الدراسى و علاقته بوجهة الضبط و بعض سمات الشخصية لدى طلاب الصف الأول الثانوي بمدينة الطائف | - |
dc.identifier.id | .b1109848x | - |
dc.identifier.callnum | 3309 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | علم النفس | - |
dc.description.extent | 134 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143930 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3309.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.83 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3309.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 70.58 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3309.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 88.29 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3309.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 995.46 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3309.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 80.27 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3309.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 34.92 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)