- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | باجودة، حمزة عبد الرحمن | - |
dc.contributor.author | المنتشري، عبد الرحمن دخيل الله شلوان | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:23:21Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:23:21Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121432 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التربية الفنية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | المدرسون - إعداد | - |
dc.subject.other | المدرسون - تقدير | - |
dc.title | اثر اعداد معلم التربية الفنية على ادائه التربوى فى التعليم العام بمنطقة مكة التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11098478 | - |
dc.identifier.callnum | 3308 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 137 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143929 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3308.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.77 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3308.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3308.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 35.97 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3308.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 565.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3308.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 102.67 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3308.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)