- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الغامدي، احمد بن عبد الرحمن | - |
dc.contributor.author | الغامدي، احمد بن محمد المعاد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:22:44Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:22:44Z | - |
dc.date.issued | 1999 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121430 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التذوق الفني | - |
dc.subject.other | التربية الفنية - طرق تدريس | - |
dc.subject.other | الثقافة الفنية | - |
dc.title | دور النقد و التذوق الفنى فى انماء الثقافة الفنية ضمن دروس التربية الفنية فى مدارس التعليم العام ( فى المرحلة المتوسطة ) | - |
dc.identifier.id | .b11098454 | - |
dc.identifier.callnum | 3307 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1420 | - |
dc.relation.dep | التربية الفنية | - |
dc.description.extent | 183ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143927 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
3307.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 5.85 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa3307.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 42.76 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont3307.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 33.1 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind3307.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 699.4 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu3307.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 126.77 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title3307.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 26.05 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)