- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | بكر، عبد القادر صالح | - |
dc.contributor.author | القثمي، أسامه بن سليمان سالم | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:18:34Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:18:34Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121417 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اتخاذ القرارات التربوية والادارية | - |
dc.subject.other | التعليم الثانوي - جدة ( السعودية ) | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | العوامل المؤثرة على عملية اتخاذ مديري ومديرات المدارس الثانوية الحكومية بمدينة جدة للقرارات الادارية | - |
dc.identifier.id | .b11098302 | - |
dc.identifier.callnum | 2989 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1418 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 185 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143910 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2989.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 3.15 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2989.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 29.06 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2989.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 130.99 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2989.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 551.08 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2989.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 385.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2989.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.47 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)