- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | كنسارة، احسان بن محمد بن عثمان | - |
dc.contributor.author | الصحفي ، صلاح بن سعيد | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:15:37Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:15:37Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121408 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الاعدادي - ( جدة ) السعودية | - |
dc.subject.other | التعليم - وسائل سمعية وبصرية | - |
dc.title | تأثير استخدام التلفزيون التعليمي على التحصيل المهاري لتلاميذ الصف الأول المتوسط في كرة السلة بمنطقة جدة التعليمية | - |
dc.identifier.id | .b11098120 | - |
dc.identifier.callnum | 2983 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1417 | - |
dc.relation.dep | المناهج وطرق التدريس | - |
dc.description.extent | 146 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143887 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2983.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 2.49 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2983.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 23.95 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2983.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 66.63 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2983.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 479.71 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2983.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 383.85 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2983.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 17.6 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)