- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | سالم، افكار محمد الحسن | - |
dc.contributor.author | الحازمي، خديجة معلا العويضي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:15:06Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:15:06Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121407 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | التعليم الصحي - السعودية | - |
dc.subject.other | المعاهد الصحية - السعودية | - |
dc.title | التطور الكمي والكيفي للمعاهد الصحية الثانوية في المملكة العربية السعودية خلال الفترة 1378ه - 1413ه | - |
dc.identifier.id | .b11098119 | - |
dc.identifier.callnum | 2982 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 124 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143885 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2982.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 4.71 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2982.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 55.84 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2982.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 41.49 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2982.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 564.44 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2982.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 456.33 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2982.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 23.43 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)