- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الشميري، عبد الرحمن عبد الله | - |
dc.contributor.author | النفيعي، مطلق هلال ضويحي | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T08:02:38Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T08:02:38Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121372 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | الفكر الاسلامى - الاداب | - |
dc.subject.other | آداب طالب العلم | - |
dc.subject.other | الأخلاق الإسلامية | - |
dc.subject.other | التربية الإسلامية | - |
dc.title | آداب المعلم والمتعلم عند بعض المفكرين المسلمين | - |
dc.identifier.id | .b11097425 | - |
dc.identifier.callnum | 2512اطروحة | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1416 | - |
dc.relation.dep | التربية الإسلامية | - |
dc.description.extent | 250 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143797 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2512.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 8.79 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2512.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 47.91 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2512.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 82.69 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2512.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 896.83 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2512.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 757.65 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2512.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 21.14 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)