- Communities& Collections
- Browse Items by:
- Issue Date
- Author
- Title
- Subject
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.adviser | الماحي، إبراهيم عبد الله | - |
dc.contributor.author | اللحياني ، عويض عبداللطيف | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-30T07:53:20Z | - |
dc.date.available | 2020-09-30T07:53:20Z | - |
dc.date.issued | 1994 | - |
dc.identifier.uri | https://dorar.uqu.edu.sa/uquui/handle/20.500.12248/121349 | - |
dc.language.iso | عربي | - |
dc.subject.other | اداء المعلم المبتدى | - |
dc.subject.other | المدارس الاعدادي - السعودية | - |
dc.subject.other | تطوير اداء المعلم | - |
dc.subject.other | المدارس - تنظيم وإدارة | - |
dc.title | دور مديري المدارس المتوسطة في تطوير أداء المعلم المبتدئ بمدينة جدة | - |
dc.identifier.id | .b11096962 | - |
dc.identifier.callnum | 2501 | - |
dc.type.format | ماجستير | - |
dc.relation.univ | جامعة أم القرى | - |
dc.publisher.country | المملكة العربية السعودية | - |
dc.relation.collage | التربية | - |
dc.type.status | مجاز | - |
dc.rights.hold | yes | - |
dc.rights.digital | no | - |
dc.date.issuedhijri | 1414 | - |
dc.relation.dep | الإدارة التربوية | - |
dc.description.extent | 221 ورقة | - |
dc.rights.digitized | yes | - |
dc.identifier.oclc | ocm00143713 | - |
Appears in Collections : | الرسائل العلمية المحدثة |
Files in This Item :
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
2501.pdf " Restricted Access" | الرسالة الكاملة | 6.66 MB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
absa2501.pdf " Restricted Access" | ملخص الرسالة بالعربي | 51.87 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
cont2501.pdf " Restricted Access" | قائمة المحتويات | 129.31 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
ind2501.pdf " Restricted Access" | مخطط البحث | 857.66 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
indu2501.pdf " Restricted Access" | المقدمة | 660.26 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
title2501.pdf " Restricted Access" | عنوان الرسالة | 28.57 kB | Adobe PDF | View/OpenRequest a copy |
Items in D-Library are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
Comments (0)